Virtual Assistant

Een Virtual Assistant is het geheime wapen van veel succesvolle ondernemers. 

Tikken & Meer heeft als missie ondernemers te helpen hun ambities waar te maken. Door het uit handen geven van allerlei tijdrovende zaken, kun jij je 100% focussen op de groei van je bedrijf.

Duur? Nee. Doordat lasten zoals reiskosten, werkplekkosten en huisvesting niet voor rekening van de opdrachtgever komen, is een Virtual Assistant naast flexibel, vakkundig en veelzijdig, ook kostentechnisch juist erg interessant. Daarnaast levert een VA direct het volgende op:

  • Lagere werkdruk
  • Meer tijd
  • Beter werk/privé balans
  • Een extra netwerk

Assistentie op afstand kun je per uur afnemen. Dus ook eenmalige / kleine klussen kun je uitbesteden op momenten dat je het niet zelf kunt of wilt doen. Ook kleine bedrijven en ZZP’ers kunnen daarom gebruik maken van mijn diensten. 

Wil je mij (tijdelijk) inzetten als jouw Business Sidekick? Mail of bel voor een afspraak.

Mijn werkzaamheden omvatten alles wat je van een allround management assistente mag verwachten, bijvoorbeeld:

  • Administratieve ondersteuning
  • Afspraken maken
  • Agendabeheer
  • Beheer van social media
  • Correspondentie
  • Data-entry
  • Debiteurenbeheer
  • Facturatie
  • Opmaak flyer, folder, nieuwsbrief etc.
  • Opmaak PowerPoint of Prezi
  • Opstellen en verzenden van mailingen en het nabellen hiervan
  • Opstellen of nabellen offertes
  • Organisatie bijeenkomsten, evenementen en reizen
  • Projectondersteuning
  • Redigeren van teksten
  • Schrijven van teksten
  • Uitwerken van teksten, rapporten, offertes etc.
  • Updaten van bijvoorbeeld adressenbestanden

Heb je andere werk dat je graag zou willen uitbesteden? Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.