Virtual Assistant

Ben je ZZP ‘er en heb je moeite met focus, planning en structuur in je werk? Spendeer je te veel tijd aan bijzaken in jouw bedrijf waardoor groei uitblijft? Heb je professionele ondersteuning nodig op het gebied van sales, marketing of administratie, maar heb je geen werk of budget voor een fulltime medewerker? Dan is een Virtual Assistant dé oplossing!

Een VA kun je inschakelen voor incidentele klussen of langlopende projecten. Een virtuele assistente is niet in vaste dienst en je hoeft je daardoor niet druk te maken over loonheffingen, sociale premies etc. Daarnaast werk ik vanuit mijn eigen kantoor zodat je geen extra werkplek hoeft in te richten of computer hoeft aan te schaffen. Je schakelt mij als VA in op de momenten dat jij behoefte hebt aan ondersteuning. Dit kan op projectbasis, maar ook voor incidentele opdrachten.

Door het uitbesteden van werkzaamheden aan een Virtual Assistant creëer je rust en overzicht in je werk. Ik ontzorg en ondersteun zodat jij je kunt focussen op dat waar jij goed in bent.

Toch liever assistentie op jouw werkplek? Dan is een freelance secretaresse wellicht iets voor jou.

Mijn werkzaamheden omvatten alles wat je van een allround management assistente mag verwachten, bijvoorbeeld:

  • Administratieve ondersteuning
  • Afspraken maken
  • Agendabeheer
  • Beheer van social media
  • Correspondentie
  • Data-entry
  • Debiteurenbeheer
  • Facturatie
  • Opmaak flyer, folder, nieuwsbrief etc.
  • Opmaak PowerPoint of Prezi
  • Opstellen en verzenden van mailingen en het nabellen hiervan
  • Opstellen of nabellen offertes
  • Organisatie bijeenkomsten, evenementen en reizen
  • Projectondersteuning
  • Redigeren van teksten
  • Schrijven van teksten
  • Uitwerken van teksten, rapporten, offertes etc.
  • Updaten van bijvoorbeeld adressenbestanden

Heb je andere werk dat je graag zou willen uitbesteden? Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.